O mnie

Mińsk Mazowiecki, Mazowieckie, Poland
Siemanko Mam na imię Daniel Kowalski (Young Man)Postanowiłem stworzyć blog poświęcony mojej kochanej pasji tzn.roleczki :P śmigam na rolkach od długiego czasu, przez parę lat kręciła mnie jazda agresywna, a od tamtego sezony pokochałem jazdę szybką :D oczywiście nie zamykam się, tylko na jazdę szybką ale to moja miłość :D hehehe. Jeżdżąc na agresiwach zawsze miałem Rocesy, skończyłem na Gralach UFS (świetne rolki)teraz posiadam rolki do jazdy szybkiej Rollerblade. (To na tyle szybko dopisze resztę :P)

wtorek, 17 marca 2009

Rollerblade Race Machine Limited Edition 2008

1 komentarz:

  1. Rollerblade Race Machine Platinum LE - limitowana seria! Król stajni Rollerblade w sezonie 2008. Przeznaczenie dla zaawansowanych wrotkarzy, którzy ścigają na wszystkich rodzajach zawodów i obojętnie czy jest to tor czy ulica. Buty wykonane z włókien węglowych gwarantują najniższą wagę przy zachowaniu maksymalnej sztywności. Szyna Pro Fuel 4x100, długość: 12,8" (326 mm), Alu 7000. Maksymalna średnica kółek: 104mm. Rozstaw śrub mocujących: 195mm.

    Więcej na stronie:
    http://www.zicoracing.com/index.php?cat_id=13

    OdpowiedzUsuń