O mnie

Mińsk Mazowiecki, Mazowieckie, Poland
Siemanko Mam na imię Daniel Kowalski (Young Man)Postanowiłem stworzyć blog poświęcony mojej kochanej pasji tzn.roleczki :P śmigam na rolkach od długiego czasu, przez parę lat kręciła mnie jazda agresywna, a od tamtego sezony pokochałem jazdę szybką :D oczywiście nie zamykam się, tylko na jazdę szybką ale to moja miłość :D hehehe. Jeżdżąc na agresiwach zawsze miałem Rocesy, skończyłem na Gralach UFS (świetne rolki)teraz posiadam rolki do jazdy szybkiej Rollerblade. (To na tyle szybko dopisze resztę :P)

wtorek, 17 marca 2009

Roces Vanquish

2 komentarze:

  1. Roces Vanquish, najwyższy model do jazdy szybkiej. Jeden z najwygodniejszych modeli na świecie. Dodatkowo termoformowalny. Kółka Hyper Mach2 100mm/84a, łożyska ABEC 7. Zapięcie klamrowe pod kątem 45 stopni, sznurówki na podbiciu oraz 2 systemy zapięć przy palcach - swobodnie można regulować trzymanie na stopie. Prawdopodobnie najtańsza rolka wyścigowa na rynku oferująca wyśmienity komfort! Minusem są słabe łożyska oraz szyna, ale to zawsze można wymienić :) Rozmiary mocno zaniżone. Przykład 42 będzie pasować na stopy 39/40, 43 na stopy 41/42, 44 na stopy 42/43, 45 na stopy 43/44, 46 na stopy 44/45, 47 na stopy 45/46.

    Więcej na temat rolek pod adresem
    http://www.zicoracing.com/index.php?cat_id=13

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne na których jeżdżę od VII 2011 i chętnie poczytam o wymianach kółek , łożysk na inne (jakie).

    OdpowiedzUsuń