O mnie

Mińsk Mazowiecki, Mazowieckie, Poland
Siemanko Mam na imię Daniel Kowalski (Young Man)Postanowiłem stworzyć blog poświęcony mojej kochanej pasji tzn.roleczki :P śmigam na rolkach od długiego czasu, przez parę lat kręciła mnie jazda agresywna, a od tamtego sezony pokochałem jazdę szybką :D oczywiście nie zamykam się, tylko na jazdę szybką ale to moja miłość :D hehehe. Jeżdżąc na agresiwach zawsze miałem Rocesy, skończyłem na Gralach UFS (świetne rolki)teraz posiadam rolki do jazdy szybkiej Rollerblade. (To na tyle szybko dopisze resztę :P)

wtorek, 17 marca 2009

Są to rolki do jazdy szybkiej firmy Bont Vaypor 2008

1 komentarz:

  1. Dane techniczne Rolek :D
    W tym roku dostępne są modele wykonane z najwyższej jakości skóry w kolorach czarnym i białym. Modele w innych kolorach (niebieski, czerwony, żółty i różowy) wykończone zostały mikrowłóknami. Oba rodzaje wykończenia zapewniają długotrwałą eksploatację.
    W zestawie koła Bonta G4 100mm - nowe dwuwarstwowe profesjonalne koła wyścigowe wykonane w USA. Łożyska Jesa Swiss 608 – te same łożyska które w roku 2007 pobiły światowe rekordy na dystansie 500m i 1000m.
    Ręcznie wykonana jednoczęściowa w 100% karbonowa konstrukcja buta.
    Waga buta tylko 433g (dla rozmiaru 271mm / 41EU)
    Otwory wentylacyjne zapewniające duży komfort nawet w największe upały.
    Trwała wyściółka z mikrowłókien.
    Sprzączka microadjustable i dwa rzepy.
    Technologia SMT.
    Termoformowalny język buta.
    Mocowanie języka zapobiegające jego przesuwaniu.
    Woskowane sznurówki.
    Szyna Sniper Evo4.
    Koła Bont G4 100mm.
    Najwyższej jakości Łożyska Jesa Swiss 608.

    Więcej na stronie:
    http://www.4skating.pl/

    OdpowiedzUsuń